Friday 11 October 2013

MINERAL COFFEE memang besttt...

Apa yang BEST Mineral Coffee berbanding dgn kopi yg lain??



Garam Buluh Mineral Coffee berasal daripada bijian kopi Robusta dan Garam Buluh organik semulajadi dari Korea Selatan. 



  • Aromanya yang wangi. 
  • Kaya dgn mineral seperti Magnesium yg dapat menggalakkan penyerapan Kalsium dan penggunaannya.


Mineral Coffee Garam Buluh bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan garam buluh di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.



Kenapa KITA perlu pilih Mineral Coffee berbanding brand kopi yang ada di pasaran??


  • Mengandungi Garam Buluh yang bagus utk kesihatan. Kaum Cina menggunakan (makan/minum) Garam Buluh untuk panjang umur (jangka umur yg panjang). Kebanyakkan dari kita mungkin tak boleh ambil secara terus kerana rasa dan baunya yg agak kurang enak tapi jika diminum bersama kopi memang ada ummmppphhh!!!
  • Garam Buluh bersifat alkali (compare dgn air zam-zam pH +/- 14) bermakna ia akan neutralkan asid berlebihan dalam badan kita (perut lapar/pedih sebab asid)..sgt senang utk membuang. So sgt sesuai utk yg mengalami sembelit. Cepat je melawas (serius! self experience). Previously kopi bersifat asid namun bila bercampur dgn Garam Buluh ia akan bertukar menjadi alkali which is good for our health.


  • Ada testimoni pengguna kencing manis yg consume Mineral Coffee secara konsisten telah mengurangkan sugar level dari 11 ke 7. Selain itu ada juga testimoni yg ada bisa-bisa di bahagian lutut dan tumit telah berkurangan setelah mengamalkan Mineral Coffee. Bisa yg kita rasa tu sebenarnya menunjukkan badan kita mengandungi asid. Secara tak langsung dapat menuetralkan dan kekalkan tubuh badan yang sihat.
  • Walaupun ada campuran Garam Buluh dalam kopi tu tapi takde rasa garam pun. Rasa Mineral Coffee sangat smooth. Ramai customer Mineral Coffee saya menjadi ketagih dengan rasanya. Rasa yang terbaikkkk berbanding coffee 3 in 1 yang ada di pasaran.

Mineral Coffee
HALAL
NO CHOLESTEROL 
NO SUGAR
NO PRESERVATIVES

Sume produk Hai-O diperakui HALAL.Jadi tiada keraguan!



Pengedar di seluruh Malaysia diperlukan kerana:

ANDA BERPELUANG DAPAT:

BONUS PERTAMA RM3000


&
FREE GOLDEN TICKETS TO GOLD COAST



Jika anda bersama kami di GLAM


Untuk info lebih lanjut, boleh hubungi saya :

Mariya @ 019-933 7530

No comments:

Post a Comment