Friday 18 October 2013

TESTIMONI ON MY OWN


Hari nie saya nak kongsi cerita gembira dari saya..


Saya mula mengalami masalah jerawat sejak berusia 13 tahun akibat resdung.



Sesetengah orang alami resdung dengan bersin setiap pagi.


Ada pulak sampai gatal-gatal muka / hidung if makan seafood..bengkak-bengkak muka pun ada..


Berbeza dengan saya, jerawat akan tumbuh dengan banyak terutama di bahagian pipi dan hidung.

Oleh kerana dah terlalu lama tanpa rawatan dan ubatan yang sesuai, kulit saya telah rosak..parut jerawat yang tak berkesudahan dan kawah-kawah telah terbentuk pada pipi dan hidung.

Jenis kulit saya yang kering memburukkan lagi keadaan.


Dulu pernah juga buat rawatan macam nie..


(gambar hiasan)

Tapi tak berkesan..

Cuma satu perkara, saya memang tak pernah makan ubat-ubatan utk rawat resdung


(gambar contoh ubat resdung yg ada di pasaran)

Kenapa ekkk?...entahla..mungkin saya takut side effect dari pengambilan ubat-ubatan.

Alhamdulillah, sejak memakai Premium Beautiful Corset sejak 3 bulan lalu, banyak perubahan yang dapat saya rasakan.

Corset yang ditenun dengan benang Far Infrared Ray (FIR) ini berfungsi menstabilkan kembali hormon dalaman dan semestinya corset ini mampu merawat penyakit-penyakit dalam badan. 



Selain itu saya juga mula mengambil BB Plus Collagen kerana ia berfungsi untuk Repair, Rebuild dan Renew



Alhamdulillah, parut jerawat saya semakin pudar dan liang pori sudah semakin mengecil.

Kulit juga saya rasakan sangat lembab dan lembut, tidak lagi menggelupas macam dulu..

Satu lagi, saya cuci muka dengan Marine Essence Beauty Bar 



Jika dulu saya hentam jer apa juga jenama pencuci muka, sekarang saya agak selective. Hanya yang terbaik menjadi pilihan hati. he he he..

You guys tau tak, dengan produk-produk ni kita boleh jana pendapatan lumayan.

Bonus pertama :RM4,500




if you join this October, you can get your first bonus on 10th November...so, hurry!!

it's not just BONUS, banyak lagi benefit lain yang menanti seperti :

1) Peluang melancong ke luar negara Asia atau Eropah secara PERCUMA

2) Segala ilmu perniagaan diajar secara PERCUMA.

3) Welcome gift berbentuk branded items..original okeyh...

dan banyak lagi benefit lain..

So, let's meet up!

Call/sms/ whatsapp 
Mariya @ 019-933 7530

1 comment:

  1. Memang berbaloi, asal kulit tak bertambah teruk kan? Kulit kenalah sihat br happy :) Tak payah spend beribu2 kt beauty centre..

    ReplyDelete