Wednesday 16 October 2013

Salam AidilAdha


Salam AidilAdha kepada semua blog reader saya..

Alhamdulillah, sambutan Hari Raya Haji tahun ini di disambut meriah bersama keluarga tercinta. Raya kali nie saya sambut di rumah ibubapa saya di Balok Makmur.

Tapi oleh kerana rumah saya dan rumah parents dekat jer, kami bersiap di rumah saja.
Sebelum ke sana, sempat lagi saya sediakan Bihun Sup Kedah yang menjadi kegemaran keluarga. Maklum la suami orang Jitra..kan..


Menu kat umah parents pulak Nasi Impit, kuah kacang dan rendang ayam...yummm, masakan mak memang paling best dlm dunia..agree??





Best part kalau Hari Raya Haji nie, lepas sembahyang raya bawak anak-anak tengok orang sembelih lembu..
New experience for them..sebelum ni mmg tak pernah tengok..



Then after Zohor, kami pergi kenduri...3 kenduri..
Memang kenyang berbaloi-baloi...ha ha ha...

Happy to say, Premium Beautiful Corset save the day. Makan daging banyak tapi tak de pulak sampai sakit kepala..Alhamdulillah..

Dan yang penting, tak risau berat badan naik walaupun makan banyak.

Salam AidilAdha,
Mariya dan keluarga

(sorry xde family pic)

No comments:

Post a Comment